Direktlänk till inlägg 9 mars 2013

Mellofesten

Av msmadness - 9 mars 2013 20:44

Tycker inte vi har några starka kandidater i år, jag älskar i och för sig Sean Banan och det skulle inte förvåna mig om han får presentera Sverige i år, gud som jag skulle skratta.

Det är förresten första gången jag hör låten riktig jävla schlager med Raviolli eller vad nu våra seniorerna har döpt sig till :) Det är fan pondus i låten och Körberg har ju en grym röst, men vinnare är dem inte.


Vilka tror ni kommer vinna?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av msmadness - 14 mars 2013 12:21

I dagens PK samhälle så framställs kvinnor som offer och män som odjur. Varför har det blivit så att vi kvinnor ska ha mer födelar än vad män har?Så länge vi kvinnor anses vara offer (av andra kvinnor) så kommer vi aldrig få ett jämställt samhälle....

Av msmadness - 8 mars 2013 03:22

Ja det har blåst upp en riktig diskussion om det efter att ett cafee på kungsholmen ville förbjuda barn för allas trevnad.Det har varit en massa hatiska kommentarer mot ägaren och nu tänkte jag komma med min åsikt om det hela. Jag själv har en son...

Av msmadness - 6 mars 2013 08:51

  Det är faktiskt sant, jag har gillat honom sen han var med i Floorfiller. En galen iranier som får mig att le.Brukar inte vara min humor men just han har något.   Ett bra sätt att vakna upp på är att sätta på den här låten. ...

Av msmadness - 6 mars 2013 00:03

Mitt första inlägg här på iFokus och det ska handla om jämställdhet och våldsbrott. Börjar med att länka till en krönika i aftonbladet som Anders Westgårdh har skrivit där rubriken lyder : Jag har tappat lusten att vara man. http://www.aftonblade...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards